2/14/2007

chat

Watch more cool animation and creative cartoons at Aniboom


Samsung e 900 ile çekildi. Canson kağıtlar la kes yapıştırla yaptım. Ama herşey kağıt üzerinde çözüldü. Önce kulanmam gereken pozları çizdim. Fotokopilerini çektim. Kafa, kol, giysi, göz, anime edilecek parçaları ayırdım. Bu parçalrı daha sonra Canson kartondan yaptım. Düzeneği kurdum tripotun sapına cep telefonunu bantlayıp kareleri çektim. Çekim ve figürlerin hazırlanması 45 gün kadar aldı. Ceptelefonu ile aynı şeyi yakalamak çok zor. tekniği ilk kez deniyor olmamdan ötürü aksaklık olmazsa olmaz. Sil baştana çok döndüm. Planların fonları photoshopta da hazırlandı. Deneysel birşeydi nihayeti. çektik :)

7 yorum:

MehmetSaygin dedi ki...

Harika olmuş, elinize sağlık.Yarışmaya katılamaması yazık olmuş.

yucelcavdar dedi ki...

kardeş tebrikler
büyük çaba
ellerine sağlık.

bir demet feslegen dedi ki...

Müthiş.. elinize sağlık

beste dedi ki...

ben videoyu goremedim sonra bir daha deneyecegim. Bu arada diger postlara yorum birakamiyoruz bilincli bir tercih mi? Ben tum kahramanlara burdan selam ederim o zaman:)

Unknown dedi ki...

Sevgili Bekir,
Anlatımı ve akıcılığı ile izlemeye doyamadığım bir çalışma çıkmış.Yürekten kutluyorum.
Tebrikler Bekir,


Ferit Avcı

Unknown dedi ki...

herkese çok teşekkür ederim değerli yorumlar için..

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.