11/09/2006

002

bebekle home ofice: kızım henüz iki aylıktı ben gece çalışırken gaz sancısı yada kolit denen birşey işte yüzünden uyanır. sonra omuzuda uyuya kalırdı. bende rahatını bozmadan çalışmama devam ederdim. o omuzumda ben bilgisayarın karşısında sabahlardık. bir başka yöntem daha; ben ayağımı dizime koyar onuda boşluğa yatırırdım puset gibi sesi çıkmıyordu. sallanmak hoşuna gidiyordu öyle çokzaman geçirdik.üçüncü bir model de var ancak onu yaptırabileceğim kimse bulamadım :) bende çizmekle yetindim.
---------------------------------------------------------------------

yine bir poseidon uyarlamsı özellikle kol ve göğüs bağları; oradaki kasların bağlanması konusuna kafa patlatırken çıkan bir çalışmam renklendirmedim. böyle kalması hoşuma gidiyor. yapım yılı 1987
yine poseidon la aynı döneme denk gelen 2006 da renklendirdiğim çalışmam.
1998 düşündüğüm bir yargı kavramıydı ancak infaza dönüştü sevmediğim bir çalışmam.
da çizdiğim, işgal alanlarında hala hayatta kalan çocukları avlamaya çalışan askerleri düşündüğümde bitmeyen öfkenin o minicik bedenlerden ne istediğini nereye varacağını, nasıl bir hal alacağını düşlerken çıkan birşey.
2006
2006


---------------------------------------------------------------------------

salıncakçı. çocuklu öyküler anatolojisi için çalıştığım bir denem.

2003

red master 2003

Hiç yorum yok: